ШАНОВНІ БАТЬКИ
МАЙБУТНІХ ПЕРШОКЛАСНИКІВ!
Розпочався прийом документів до 1-го класу на 2021-2022 навчальний рік.
Право на першочергове зарахування до школи мають:
· Діти, які проживають на території обслуговування школи;
· Рідні чи усиновлені брати та сестри дітей, які вже є учнями школи;
· Діти працівників навчального закладу.
Документи подаються особисто директору школи одним із батьків дитини або особою, що їх замінює.
Перелік документів :
1. Свідоцтво про народження( оригінал для затвердження копії).
2. Копія свідоцтва про народження.
3. Паспорт одного з батьків – хто пише заяву (для підтвердження місця проживання)
4. Заява
5. Медичні довідки: (форма – 086 (медичний огляд дитини), форма – 063 (щеплення – копія)
Пропонуємо розпочати роботу з дитиною для перевірки її уміння орієнтуватися у навколишньому середовищі.
1. Як тебе звати? Твоє прізвище?
2. Скільки тобі років?
3. Як звати твоїх батьків?
4. Чи є в тебе дома тварини? Яких ти знаєш домашніх тварин?
5. Яких ти знаєш диких тварин?
6. Чи любиш ти кататись на санчатах? У яку пору року діти катаються на санчатах?
7. Коли на небі світить сонце, а коли — місяць?
8. Що залишається на асфальті після дощу?
9. Чи хочеш ти ходити до школи? Чому?
Оцінка виконання завдання:
За кожну вірну відповідь ставимо 1 бал (якщо дитина назвала 1-2 тварини — 1 бал, якщо 4-5 — до 1 балу додається ще 0,5 бала).
Високий рівень: 9-10 балів;
Досить високий рівень: 7-8 балів;
Середній рівень: 5-6 балів;
Низький рівень: 4 бали і нижче.
Перший рік навчання має величезне значення в житті дитини. Початок навчання в школі - складний і відповідальний етап. Від нього залежить, як буде навчатися дитина надалі. Психологи відзначають, що діти 6-7 років переживають психологічну кризу, пов'язану з необхідністю навчання в школі.
Усім вам, дорослим, хочеться, щоб все було добре, щоб ваша дитина добре вчився, не хворів, не втомлювався. І для цього ви намагаєтеся підготувати дитину до навчання в школі. Не так важливо, щоб дитина вміла читати, писати, рахувати, важливіше формувати якісні розумові здібності. І головне, сформувати в ньому психологічну готовність до навчання. Тут наведено приблизний список того, що повинен знати і вміти дитина до кінця дошкільного періоду.
Я і суспільство
Діти повинні знати:
- назва нашої країни та її столиці;
- прапор, герб Росії;
- назва рідного міста, села, свою адресу.
Діти повинні мати уявлення:
- про всенародні свята;
- про працю людей в місті і сільській місцевості.
Діти повинні вміти розповідати про свою сім'ю.
Предметний світ
Діти повинні вміти:
- порівнювати, групувати, класифікувати предмети;
- називати матеріали, з яких вони виготовлені;
- розуміти значення узагальнюючих слів.
Математичні знання
Діти повинні знати:
- склад чисел першого десятка (з окремих одиниць);
- склад чисел з двох менших.
Кількість і рахунок
Діти повинні вміти:
- порівнювати по довжині, висоті, ширині;
- орієнтуватися на аркуші паперу;
- розрізняти форму предметів;
- складати з декількох трикутників, чотирикутників фігури більшого розміру;
- вимірювати довжину предметів за допомогою умовної мірки;
- порівнювати до 10 предметів, різних за величиною;
- ділити коло, квадрат на 2 і 4 рівні частини.
Час
Діти повинні вміти:
- розрізняти і називати частини доби та їх послідовність;
- розуміти значення понять «вчора», «сьогодні», «завтра»;
- знати дні тижня, їх послідовність;
- вміти називати місяці року.
Нежива природа
Діти повинні:
- мати уявлення про сезонні зміни в природі;
- визначати стан погоди: сонячно, похмуро, вітряно, дощитиме, випав сніг.
Тваринний світ
Діти повинні мати уявлення:
- про домашніх і диких тварин;
- про перелітних і зимуючих птахів;
- про залежність змін у живій природі від змін у неживій природі.
Рослинний світ
Діти повинні мати уявлення:
- про умови необхідних для росту рослин;
- про лісових ягодах та грибах;
- про овочі та фрукти ;
- про дерева, чагарники та квіти.
Діти повинні вміти розрізняти і називати дерева по корі, листя, плодів.
Велика моторика
Діти повинні вміти:
- прямо і твердо ходити, бігати, стрибати;
- точно ловити і кидати м'яч;
- протягом деякого часу носити не дуже легкі речі, великі предмети;
- застібати гудзики, зав'язувати шнурки.
Дрібна моторика
Діти повинні вміти:
- проводити прямі, не тремтячі лінії;
- «бачити» рядок і писати в ній;
- бачити клітинки і точно вести по них малюнок.